Soita asiakkaalle A, lähetä palautekysely asiakkaalle B. Pidä näyttö yhdessä kohteessa ja valmistele samaan aikaan toisen kohteen kauppakirja. Älä vain unohda antaa tilannepäivityksiä toimeksiantajille ja kysyä kuulumisia ostajaehdokkailta!
Välittäjän arkeen mahtuu valtava määrä muistettavaa. Ei ole ihme, että tehtävien hallinta nousi kärkikolmikkoon, kun toteutimme keväällä asiakkaillemme kyselyn välittäjälle olennaisista asiakashallinnan ominaisuuksista. 45 prosenttia vastanneista mainitsi tärkeänä päivittäisen työlistan hallinnan.
Sevón ehti tutustua Alma Median tuoreeseen OviPro-palveluun lyhyesti aiemmassa työssään omassa rakennusalan yrityksessään, missä hän käytti sitä kohteiden julkaisuun
“OviPro pelasi kaikin puolin hyvin. Tulevilta tehtävien hallinnan työkalujen osalta toivon ennen kaikkea yksinkertaisuutta, helppokäyttöisyyttä ja jouhevuutta. Monimutkaisemmatkin toiminnot toki oppii, kun istuu ja opiskelee, mutta tässä työssä siihen ei tahdo riittää aikaa,” hän sanoo.
Tehtävien hallinnan työkalut on nyt julkaistu OviPron laajimpaan palvelupakettiin, OviPro Premiumiin. Niihin kuuluvat muun muassa oma helppokäyttöinen to-do-lista, johon voi lisätä tehtäviä vapaamuotoisesti aina koulutuksista puheluihin, tapaamisiin ja viesteihin. Tehtäviä pystyy siirtämään toiselle tiimin jäsenelle, ja avoimet tehtävät näkyvät automaattisesti myös kohteen ja asiakkaan tiedoissa. Näin niin välittäjät kuin myyntiä seuraavat esihenkilöt pysyvät kartalla, miten asiakasta on jo palveltu ja mitä tulee tehdä seuraavaksi.
Tehtävien hallinta tulee osaksi tarkkaan mietittyä asiakashallinnan (CRM) kokonaisuutta, joka tukee välittäjää myös muissa tärkeissä asiakkuuksien hoitoon liittyvissä tilanteissa.