Kootut vastaukset yhdessä paikassa.
Jäikö jokin vielä askarruttamaan? Asiakastukemme on mielellään avuksi, jos tarvitset apua uuden palvelun käyttöönotossa tai sinulla on kysyttävää.
Palvelemme arkisin klo 10–16 numerosta 010 633 8200, ja sähköpostitse osoitteesta asiakastuki@ovipro.fi.
Puhelun hinta 010-yritysnumeroon 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (alv 24 %) soitettaessa kotimaan lanka- ja matkapuhelinliittymistä. Ulkomailta soitettaessa hinta määräytyy paikallisen operaattorin hinnaston mukaisesti.
Alman asumisen palvelut kattavat kaikki asunto- ja kiinteistökaupan tarpeet:
– Asuntokaupan prosessi ja asiakkuuksien hallinta (KIVI ja OviPro)
– Asiakkaiden tavoittaminen (Etuovi.com, Vuokraovi.com, Kauppalehti Toimitilat, Toimitilat.fi)
– Data päätöksenteon tueksi (mm. Asuntopuntari, Aluepuntari)
– Asuntokaupassa tarvittavat dokumentit
– Sähköinen asuntokauppa (DIAS)
Asiakkaidemme luottamus meihin perustuu mm. hyvään palvelu- ja käyttökokemukseen, luotettavaan sisältöön sekä nuhteettomaan asiakastietojen käsittelyyn.
Ymmärrämme, miten ja kuinka nopeasti asiakkaidemme tarpeet, teknologiat ja datan hyödyntäminen muuttuvat ja pystymme hyödyntämään muutosten luomat mahdollisuudet juuri oikeaan aikaan.
OviProlla on iso ja ketterä tuotekehitystiimi, joka varmistaa palvelun toimintavarmuuden vuoden jokaisena päivänä.
Voimme myös ylpeänä todeta, että OviProssa on todistettavasti korkealuokkainen tietoturva läpi koko palvelun. OviPro on tietoturva-auditoitu ulkopuolisen toimijan toimesta ja todettu erittäin laadukkaaksi. Palvelusta ei ole tehty ainuttakaan kriittistä, korkean- tai keskitason tietoturvalöydöstä.
Asiakas omistaa aina järjestelmissä käsittelemänsä datan ja GDPR-asetusten noudattaminen on meille itsestäänselvyys. Lisäksi palvelu ohjaa käyttäjäänsä toimimaan asetusten ja lakipykälien mukaisesti esimerkiksi kehottamalla poistamaan asiakkaan tiedot GDPR-säännösten mukaisesti.
Asiantunteva ja kehuttu asiakastukemme on käytettävissä vuoden jokaisena arkipäivänä klo 10–16 välisenä aikana, joko puhelimitse tai sähköpostitse. Järjestämme myös säännöllisesti koulutuksia ja webinaareja, jotta OviPron kaikki mahdollisuudet tulevat käyttäjille tutuksi.
Järjestämme mielellämme erikseen räätälöityjä koulutustilaisuuksia myös asiakkaidemme tiloissa. Ota yhteyttä asiakastukeemme: asiakastuki@ovipro.fi | 010 633 8200
Pääset kirjautumaan OviProhon www.ovipro.fi -sivuston oikean yläkulman (mobiilissa hampurilaisvalikon) ”Kirjaudu sisään” -painikkeen kautta Alma-yritystunnuksellasi. Jos et muista salasanaasi, voit tilata uuden salasanan ”Unohtuiko salasanasi?” -linkin kautta. Olethan asiakastukeemme yhteydessä, jos tarvitset apua kirjautumisessa.
OviPro Starter on ilmainen työkalu, jonka käyttö kuuluu Etuovi.com -palvelun hintaan. Löydät kaikki ilmoitusten julkaisuun ja tilastojen katseluun tarvitsemasi palvelut OviPro Starterista.
Pystyt ostamaan Etuovi.comin lisänäkyvyystuotteita parilla klikkauksella OviPron Kohteet-osion kohdelistauksen, kohteen etusivun tai kohdekohtaisten tilastojen kautta. Laskutus tapahtuu tuttuun tapaan toimiston kuukausittaisen Etuovi.com-laskun yhteydessä.
Voit myös tarvittaessa ajastaa Nousu-lisänäkyvyyden sinulle sopivaan ajankohtaan ja ostaa Nousuja massaostona useammalle kohteelle samalla kerralla. Somelisänäkyvyystuotteiden (Startti ja Nousu Plus) mainoksen esikatselu on kätevä tapa tarkistaa lopputulos jo tuotteen oston yhteydessä.
OviPro Starter kuuluu Etuovi.comin asiakkaille veloituksetta ja sen kautta voit julkaista ja hallinnoida ilmoituksia, katsoa tilastoja sekä ostaa lisänäkyvyysratkaisuja Etuovi.comiin.
OviPro Standard kattaa kaikki tarvittavat työkalut toimeksiantojen ja koko asuntokaupan kaaren hallintaan. Standardin kautta pääset hyödyntämään myös kaikkia digitaalisen asuntokaupan mahdollisuuksia.
OviPro Premium tarjoaa Standard-paketin lisäksi kaikki tärkeät asiakkuuden hallinnan (CRM) työkalut.
Lisätietoja OviPro-palvelupaketeista ja niiden hinnoista näet täältä >
OviPro Starter on kaikille Etuovi.com yritysasiakkaille veloitukseton. Standard ja Premium -palvelupakettien hinta vaihtelee paketin sisällön ja yrityksesi käyttäjämäärän mukaan. Ota yhteyttä myyntiin, niin katsotaan yrityksellesi sopivin ratkaisu yhdessä.
Haluamme tehdä siirtymisen OviProhon sinulle mahdollisimman helpoksi. Asiakaspalvelumme on aina mielellään avuksi, jos tarvitset apua palvelun käyttöönotossa tai sinulla on mitä tahansa kysyttävää OviPron käytöstä.
Se kannattaa, sillä julkaisemme viikottain ajankohtaisia asioita, tilastotietoa sekä vinkkejä. Nähdään somessa!