Ykkösvalintana OviPro

Huoneistokeskus: "Nopea reagointi on välittäjälle välttämättömyys."

“Alma Media ottaa hienosti koppia asioista. Yhdessä saamme aikaan win-win-ratkaisuja, joihin molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä.”

– Marina Salenius, Huoneistokeskus Oy – liiketoimintajohtaja

Vuonna 1953 perustetun Huoneistokeskuksen lähes 240 kiinteistönvälittäjää työskentelevät 33 eri toimipisteessä ympäri Suomea. Monitoimistoympäristö asettaa omat erityisvaatimuksensa myös kiinteistönvälitysjärjestelmälle. Niiden toteutumiseksi Huoneistokeskus on ollut aktiivisesti mukana OviPro-palvelukokonaisuuden kehityksessä.

Salenius kuvaa Alma Mediaa mutkattomaksi kumppaniksi, jonka kanssa on helppo tehdä töitä. OviPron työryhmissä ja workshopeissa asiat ovat edenneet keskustellen ja yhdessä pohtien.

OviPron pilotointi jo käynnissä

Huoneistokeskus otti KIVIn käyttöön muutamia vuosia sitten, kun yrityksen oma kiinteistönvälitysjärjestelmä vaati uudistusta. Vaihtoehtoina olivat pitkä ja mutkikas sisäinen kehitysprosessi tai kumppanuus Alma Median kanssa.

Tällä hetkellä Huoneistokeskus pilotoi OviPron käyttöä ensimmäisten välittäjäasiakkaiden joukossa. Palvelun ominaisuudet ovat ensivaiheessa rajalliset, mutta Salenius on saanut kentältä palautetta OviPron ulkoasusta ja käyttöliittymästä.

Mobiilikäyttö on ykköstason uudistus

Eniten Saleniusta ilahduttaa OviPron kehitys mobiili edellä. Mahdollisuus kirjata näytöllä käyneiden asiakkaiden tiedot suoraan luotettavaan järjestelmään varmistaa henkilötietojen lainmukaisen käsittelyn. Pääsy asiakasrekisteriin missä tahansa puolestaan auttaa kiinteistönvälittäjiä palvelemaan kaupan osapuolia nopeammin ja tehokkaammin.

Dataa koko asiakaspolun tueksi

Salenius odottaa paljon myös OviProhon suunnitelluilta asiakashallinnan työkaluilta. Palvelun kahdensuuntaisia rajapintoja on tarkoitus hyödyntää laajasti yrityksen omissa järjestelmissä.

Tutustu myös muiden asiakkaidemme ajatuksiin